STYCZEŃ - czasy nieteraźniejsze (3pkt)
1. Mariusz Wollny - "Krwawa jutrznia. Straceńcy"
2. Robert Harris - "Vaterland"
3. Kazimierz Orłoś - "Dom pod Lutnią"
LUTY - więcej niż jeden autor, polskie wydanie 2014 (3pkt)
1. Rolf Börjlind, Cilla Börjlind - "Przypływ"
2. Rolf Börjlind, Cilla Börjlind - "Trzeci głos"
MARZEC - coś czerwonego; kropka, przecinek (12pkt)
2. Charlotte Link - "Echo winy"
3. Sharon J. Bolton - "Ulubione rzeczy"
4. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Głód i pragnienie"
5. Jean-Christophe Grange - "Przysięga otchłani"
6. Camilla Läckberg - "Zamieć śnieżna i woń migdałów"
7. Camilla Läckberg - "Kaznodzieja"
KWIECIEŃ - postać kobieca, książka w książce (1opkt)
1. Jodi Picoult - "Już czas"
2. Anna Karpińska - "Za jakie grzechy"
3. Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - "Ty jesteś moje imię"
4. Liliana Fabisińska - "Z jednej gliny"
5. Dan Simmons - "Ilion"
6. Camilla Läckberg - "Kamieniarz"
7. Camilla Läckberg - "Ofiara losu"
8. Sharon Bolton - "Karuzela samobójczyń"
MAJ - coś białego, ponad 500 stron, debiut
1. S. J. Watson - "Zanim zasnę"
2. Marie Hermanson - "Rajska dolina"
3. Connie Willis - "Nie licząc psa"
4. Katarzyna Kołczewska - "Idealne życie"
5. Camilla Läckberg - "Niemiecki bękart"
6. Barbara Mutch - "Kolor jej serca"
7. Mirosława Kareta - "Kolorowe szkiełka"
8. Michael Hjorth, Hans Rosenfeldt - "Uczeń"
CZERWIEC (polska autorka)
1. Ewa Ostrowska - "Ja, pani woźna"
2. Danuta Noszczyńska - "Blondynka moralnego niepokoju"
3. Iwona Czarkowska - "Zdrada pachnie pomarańczami"
LIPIEC (bokiem, tyłem, z profilu; kryminał/sensacja/horror męską ręką)
1. Charles Sheffield - "Proteusz 2200"
2. Timothy Zahn - "Nocny pociąg do Rigel"
3. Philip K. Dick - "Marsjański poślizg w czasie"
4. Sharon J. Bolton - "Zagubieni"
5. Alina Krzywiec - "Kolebka: teraz, kiedyś, później"
6. Katarzyna Pisarzewska - "Zbieg okoliczności"
7. Camilla Läckberg - "Latarnik"
8. Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - "Ucieczka znad rozlewiska"
SIERPIEŃ (wakacje na okładce)
1. Małgorzata Kalicińska, Basia Grabowska - "Kochana moja"
2. Sebastian Uznański - "Żałując za jutro"
3. Magdalena Witkiewicz - "Pierwsza na liście"
4. Magdalena Witkiewicz - "Szkoła żon"
5. Krystyna Kuhn - "Zimowy morderca"
6. Robert Sheckley - "Planeta zła"
7. Abraham Merritt - "Księżycowe jezioro"
8. Aleksandra Tyl - "Aleja Bzów"
9. Aleksandra Tyl - "Szczęście pachnie bzem"
10. Magdalena Witkiewicz - "Szczęście pachnące wanilią"
WRZESIEŃ (okładkowe niebo)
1. Camilla Läckberg - Pogromca lwów
2. Matt Ruff - Głupiec na Wzgórzu
3. Ruta Sepetys - "Szare śniegi Syberii"
4. Aminatta Forna - Kamienie przodków
5. Lincoln Child - Utopia
PAŹDZIERNIK (przeczytana w jeden dzień)
1. Anna Klejzerowicz - Sąd Ostateczny
2. Magdalena Witkiewicz - Opowieść niewiernej
3. Rafał Dębski - Światło cieni
LISTOPAD (narracja kobieca, ilustracje)
1. Olga Tokarczuk - Prowadź swój pług przez kości umarłych
2. Wiesława Bancarzewska - Powrót do Nałęczowa
3. Wiesława Bancarzewska - Zapiski z Annopola
4. Wiesława Bancarzewska - Noc nad Samborzewem
5. Charlotte Link - Lisia dolina
6. Barbara Kowalska - Ludzie to wilcy
7. Milena Agus - Ból kamieni
8. Katarzyna Puzyńska - Motylek
STYCZEŃ - "polskie 2014"
LUTY - "dekady na maksa 2005"
MARZEC - "7 zmysłów"
KWIECIEŃ - "podaj cegłę, 400+"
2. Dan Simmons - "Ilion" 599stron
3. Camilla Läckberg - "Kamieniarz" 536 stron
4. Jodi Picoult - "Już czas" 512stron
5. Anna Karpińska - "Za jakie grzechy" 456stron
6. Camilla Läckberg - "Ofiara losu" 448stron
8. Sharon Bolton - "Karuzela samobójczyń" 412stronMAJ - "litera przodowniczka - K"
1. Barbara Mutch - "Kolor jej serca"
2. Mirosława Kareta - "Kolorowe szkiełka"
3. Iwona Żytkowiak - "Kobiety z sąsiedztwa"
CZERWIEC - "Dzień Dziecka"
LIPIEC - "po trzykroć..."
SIERPIEŃ - "ciąg myślowy"
1. Aleksandra Tyl - "Aleja Bzów" 2. Aleksandra Tyl - "Szczęście pachnie bzem"
3. Magdalena Witkiewicz - "Szczęście pachnące wanilią"
WRZESIEŃ - "Barwy jesieni"
1. Gabriela Gargaś - "Pośród żółtych płatków róż"
2. Ruta Sepetys - "Szare śniegi Syberii"
PAŹDZIERNIK - "Czas"
1. Martyna Ochnik - Pewnego dnia, w grudniu
2. Diane Chamberlain - Zatoka o północy
LISTOPAD - "Debiut"
1. Wiesława Bancarzewska - Powrót do Nałęczowa
2. Barbara Kowalska - Ludzie to wilcy
3. Katarzyna Puzyńska - Motylek
STYCZEŃ - "R"
LUTY - "H"
MARZEC - "G"
KWIECIEŃ - "F"
CZERWIEC - "W/V"
LIPIEC - "T"
1. Joanna Bator - "Ciemno, prawie noc"
2. Kazimierz Orłoś - "Dom pod Lutnią"
3. Mariusz Wollny - "Krwawa jutrznia. Straceńcy"
4. Karolina Frankowska - "Zaczaruj mnie"
5. Małgorzata Anna Jędrzejewska - "Marzenia nie bolą"
6. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Głód i pragnienie"
7. Liliana Fabisińska - "Z jednej gliny"
8. Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - "Ty jesteś moje imię"
9. Anna Karpińska - "Za jakie grzechy"
10. Katarzyna Kołczewska - "Idealne życie"
11. Mirosława Kareta - "Kolorowe szkiełka"
12. Iwona Żytkowiak - "Kobiety z sąsiedztwa"
13. Ewa Ostrowska - "Ja, pani woźna"
14. Danuta Noszczyńska - "Blondynka moralnego niepokoju"
14. Iwona Czarkowska - "Zdrada pachnie pomarańczami"
15. Katarzyna Pisarzewska - "Zbieg okoliczności"
16. Katarzyna Bonda - "Pochłaniacz"
17. Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - "Ucieczka znad rozlewiska"
18. Piotr Rogoża - "Po spirali"
19. Agnieszka Marciniuk - "Sad"
20. Alina Krzywiec - "Kolebka: teraz, kiedyś, później"
21. Katarzyna Pisarzewska - "Zbieg okoliczności"
22. Małgorzata Kalicińska, Basia Grabowska - "Kochana moja"
23. Sebastian Uznański - "Żałując za jutro"
24. Magdalena Witkiewicz - "Pierwsza na liście"
25. Magdalena Witkiewicz - "Szkoła żon"
26. Aleksandra Tyl - "Aleja Bzów"
27. Aleksandra Tyl - "Szczęście pachnie bzem"
28. Magdalena Witkiewicz - "Szczęście pachnące wanilią"
29. Gabriela Gargaś - "Pośród żółtych płatków róż"
30. Małgorzata Warda "Miasto z lodu"
31. Martyna Ochnik - Pewnego dnia, w grudniu
32. Iwona Małgorzata Żytkowiak - Tam, gdzie twój dom
33. Andrzej Pilipiuk - Carska Manierka
34. Anna Klejzerowicz - Sąd Ostateczny
35. Magdalena Witkiewicz - Opowieść niewiernej
36. Rafał Dębski - Światło cieni
37. Olga Tokarczuk - Prowadź swój pług przez kości umarłych
38. Gabriela Gargaś - Droga do domu
39. Wiesława Bancarzewska - Powrót do Nałęczowa
40. Teresa Ewa Opoka - Kalinowe serce
41. Wiesława Bancarzewska - Zapiski z Annopola
42. Wiesława Bancarzewska - Noc nad Samborzewem
43. Agata Kołakowska - Zaciszny Zakątek
44. Barbara Kowalska - Ludzie to wilcy
45. Katarzyna Puzyńska - Motylek
1. Joanna Bator - "Ciemno, prawie noc" 528 str.
2. Mariusz Wollny - "Krwawa jutrznia. Straceńcy" 458 str.
3. Rolf Börjlind, Cilla Börjlind - "Przypływ" 444 str.
4. Rolf Börjlind, Cilla Börjlind - "Trzeci głos" 458 str.
5. Jean-Christophe Grange - "Imperium wilków" 463 str.
6. Charlotte Link - "Echo winy" 464 str.
7. Sharon J. Bolton - "Ulubione rzeczy" 415 str.
8. Jean-Christophe Grange - "Przysięga otchłani" 606 str.
9. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Głód i pragnienie" 352 str.
10. Camilla Läckberg - "Kaznodzieja" 440 str.
11. Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - "Ty jesteś moje imię"423 strony
12. Dan Simmons - "Ilion" 599 stron
13. Camilla Läckberg - "Kamieniarz" 536 stron
14. Jodi Picoult - "Już czas" 512 stron
15. Anna Karpińska - "Za jakie grzechy" 456 stron
16. S. J. Watson - "Zanim zasnę" 408 stron
17. Connie Willis - "Nie licząc psa" 524 stron
18. Camilla Läckberg - "Niemiecki bękart"568 stron
19. Mirosława Kareta - "Kolorowe szkiełka" 423 strony
20. Michael Hjorth, Hans Rosenfeldt - "Uczeń" 580 str.
21. Barbara Mutch - "Kolor jej serca" 432 str.
22. Ewa Ostrowska - "Ja, pani woźna" 475 str.
23 Camilla Läckberg - "Syrenka" 488stron
24. Katarzyna Pisarzewska - "Zbieg okoliczności" 408str.
25. Katarzyna Bonda - "Pochłaniacz" 672 str.
26. Sharon J. Bolton - "Zagubieni" 395stron
27. Agnieszka Marciniuk - "Sad" 426 stron
28. Camilla Läckberg - "Latarnik" 496 stron
29. Sebastian Uznański - "Żałując za jutro" 416 str.
30. Magdalena Witkiewicz - "Szkoła żon" 256str.
31. Aleksandra Tyl - "Aleja Bzów" 310str.
32. Aleksandra Tyl - "Szczęście pachnie bzem" 344str.
33. Magdalena Witkiewicz - "Szczęście pachnące wanilią" 276str.
34. Jo Nesbø - "Pentagram" - 376 stron
35. Miroslav Žamboch - "W służbie klanu" - 448 stron
36. Jodi Picoult - "Czarownice z Salem Falls" 488 stron
37. Camilla Läckberg - Pogromca lwów 426stron
38. Matt Ruff - Głupiec na Wzgórzu 464 strony
39. Aminatta Forna - Kamienie przodków 416 str.
40. Lincoln Child - Utopia 512str.
41. Diane Chamberlain - Zatoka o północy 520 str.
42. Iwona Małgorzata Żytkowiak - Tam, gdzie twój dom - 472 str.
43. Anna Klejzerowicz - Sąd Ostateczny 316 str.
44. Brunonia Barry - Powrót do Salem
45. Gabriela Gargaś - Droga do domu 424str
46. Wiesława Bancarzewska - Powrót do Nałęczowa 448 stron
47. Wiesława Bancarzewska - Zapiski z Annopola 448 str.
48. Wiesława Bancarzewska - Noc nad Samborzewem 442 str.
49. Charlotte Link - Lisia dolina 488str.
50. Barbara Kowalska - Ludzie to wilcy Barbara Kowalska - Ludzie to wilcy 485 str.
51. Katarzyna Puzyńska - Motylek608 str.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz