Coś
powoduje, że nie mogę się oderwać. Czasem za oknem wschodził leniwy świt, a ja
czytałam dalej o baśniowych przygodach. Ktoś mówi, że to bajka dla dzieci i na
dodatek kiczowata. A jednak coś mówi, że należę do tego świata. I tęsknię.
Niektóre
historie potrafią zawładnąć myślami, sercami i duszami. Nie można się od nich
uwolnić, dopóki gdzieś tam się snują. Przegodne, przecudowne, perfekcyjne. W
idealnych sukienkach dla mnie i dla Ciebie. Nieważne ile masz lat. Zakochasz
się.
Opis książki:
Plaga Cieni - W Baśnioborze trwają wakacje.
Seth, wbrew woli dziadka, znów sprzedaje satyrom baterie. Podczas nielegalnych interesów wpada na ślad dziwnej plagi: istoty światła przemieniają się w stworzenia ciemności. Zaraza zatacza coraz szersze kręgi, dotyka nawet najbardziej pokojowych gatunków. Przerażone istoty zbierają się w najlepiej chronionych rejonach lasu. Opiekunowie rezerwatu nie wiedzą, co robić, by zapobiec pladze. Próbują odkryć przyczynę tajemniczych wydarzeń.
Tymczasem Kendra dołącza do Rycerzy Świtu i wraz z innymi członkami bractwa wyrusza na niebezpieczną misję: trzeba odnaleźć kolejny artefakt, zanim uda się to Stowarzyszeniu Gwiazdy Wieczornej. Rozpoczyna się wyścig z czasem, którego stawką są losy jednego z rezerwatów.
Czy Seth dzięki brawurze znów uratuje Baśniobór? Czy Kendra sprosta czekającemu ją zadaniu? Sprawdź! Daj się wciągnąć Pladze cieni!
Seth, wbrew woli dziadka, znów sprzedaje satyrom baterie. Podczas nielegalnych interesów wpada na ślad dziwnej plagi: istoty światła przemieniają się w stworzenia ciemności. Zaraza zatacza coraz szersze kręgi, dotyka nawet najbardziej pokojowych gatunków. Przerażone istoty zbierają się w najlepiej chronionych rejonach lasu. Opiekunowie rezerwatu nie wiedzą, co robić, by zapobiec pladze. Próbują odkryć przyczynę tajemniczych wydarzeń.
Tymczasem Kendra dołącza do Rycerzy Świtu i wraz z innymi członkami bractwa wyrusza na niebezpieczną misję: trzeba odnaleźć kolejny artefakt, zanim uda się to Stowarzyszeniu Gwiazdy Wieczornej. Rozpoczyna się wyścig z czasem, którego stawką są losy jednego z rezerwatów.
Czy Seth dzięki brawurze znów uratuje Baśniobór? Czy Kendra sprosta czekającemu ją zadaniu? Sprawdź! Daj się wciągnąć Pladze cieni!
Tajemnice Smoczego Azylu -
Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej nie ustaje w poszukiwaniu talizmanów. Kendra,
pragnąca ze wszystkich sił powstrzymać Stowarzyszenie, dowiaduje się, gdzie
jest klucz do skarbca, w którym ukryto jeden z nich. Aby go zdobyć, Rycerze
Świtu muszą narazić się na śmiertelne niebezpieczeństwo - przekroczyć próg
smoczej świątyni. Misja się nie powiedzie, jeśli nikt nie zdobędzie się na
kradzież świętego przedmiotu, zazdrośnie strzeżonego przez centaury.
Chwileczkę, ale czy ktoś widział Setha?
Klucze do Więzienia Demonów - Dzięki
Zzyzxowi, więzieniu demonów, w którym zamknięto niezliczone hordy
najpotężniejszych istot ciemności, świat od tysiącleci był bezpieczny. Teraz
jednak Sfinks, przywódca Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej, jest od krok od
zebrania wszystkich pięciu kluczy-artefaktów. Jeśli wiezienie zostanie otwarte,
cała ziemia pogrąży się w chaosie. Kendra, Seth oraz Rycerze Świtu podejmują
ostatnią, desperacką próbę pokrzyżowania planów wroga. Tym razem muszą
podróżować po całym świecie, by uprzedzić Sfinksa, zdobyć brakujące artefakty i
uratować kilkoro Wiecznych, których śmierć to warunek oswobodzenia demonów.
Jeśli im się nie powiedzie, pozostanie już tylko rozpaczliwa konfrontacja z
uwolnionymi bestiami na Bezbrzeżnej Wyspie. Jakich sprzymierzeńców znajdą
Rycerze Świtu w decydującej walce o losy świata?
Moja ocena 6/6
Pewnie pod pretekstem kupna dla syna w końcu będę miała okazję się z nimi zapoznać :)
OdpowiedzUsuńO i to jest dobry pomysł :)
Usuń