środa, 31 sierpnia 2016

Magdalena Kawka, Robert Ziółkowski - Tuż za rogiem

Każdy coś ukrywa. Uczucia, myśli, występki, zaniedbania. Każdy. Niektóre z nich wychodzą na jaw, inne pozostają w ukryciu. Czasem wychodzi z tego coś dobrego, a czasem jakieś nieszczęście. Bo często nie jest tak, jak się nam wydaje. 

Zaczyna się od morderstwa. A potem jest o tym co było wcześniej. O emocjach. I nowo wydeptywanych ścieżkach. I trochę opowieści o niej i o nim. Jak to z nimi było.

Powoli składałam mozaikę ich życia. Układałam fragmenty i urywki, tworząc swój obraz, taki dopasowany do własnych wyobrażeń. Wiedziałam jak to się skończy. A kiedy doczytałam do ostatniej strony, okazało się, że jednak tak mi się tylko wydawało. Inteligentna.



Opis książki:
Tomek, odnoszący sukcesy biznesmen. Monika, niespełniona malarka. Dawna miłość i fascynacja innością odleciały w siną dal. Rozczarowani małżeństwem, oddalili się od siebie i wygląda na to, że nie ma szans na porozumienie.

Skupieni na sobie, nie zwracają uwagi na to, co dzieje się tuż za rogiem. Dopiero pojawienie się tajemniczego mężczyzny, w długim płaszczu z wyszytą na plecach klepsydrą, uruchomi ciąg dramatycznych zdarzeń. Lawina toczy się coraz szybciej - morderstwo, wypadek, zdrada i utrata pracy. Monika i Tomek muszą się z tym zmierzyć i odnaleźć swoją miłość.

Moja ocena 4.5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz